Zaposlenje


Najveći proizvođač stočne hrane u Evropi već sedam godina uspešno posluje u Srbiji.

Sanders SH uz podršku 100 godina iskustva Sandersa iz Francuske kao deo grupacije „AVRIL Group“ objedinjuje tradiciju uspešnog poslovanja i primenu svetskog iskustva i znanja u Srbiji i regionu. Cilj nam je da aktivno učestvujemo u unapređenju tržišta u Srbiji, nastavimo da proizvodimo i isporučujemo zdravu i kvalitetnu hranu, koja u potpunosti zadovoljava potrebe naših kupaca, pružajući konstantnu pomoć uzgajivačima kroz tehničko savetovanje, kako da u svom poslu postignu maksimalan efekat.


Sa željom da ostvarimo dodatnu vrednost za našu kompaniju i sve naše partnere u Srbiji potreban nam je:



Menadžer nabavke i logistike

1 izvršilac za radno mesto u Temerinu


Uslovi:

  • Viša/visoka stručna sprema
  • Najmanje 5 godina radnog iskustva na istim ili sličnim pozicijama – evidentirano uspešno upravljanje nabavkom i logistikom
  • Poštovanje rokova i detaljnost u radu
  • Sposobnost samostalnog rada i rukovođenja sa više paralelnih aktivosti/projekata
  • Odlične analitičke veštine, rešavanje problema i organizacione veštine
  • Orijentisanost na timski rad
  • Sposobnost vođenja i upravljanja zaposlenima
  • Veština pregovaranja i prezentovanja
  • Znanje rada na računaru, odlično poznavanje MS Windows i MS Office programa
  • Izražena proaktivnost, preciznost i sistematičnost
  • Znanje engleskog jezika i poželjno znanje francuskog jezika


Opis posla:

  • Strateško planiranje i upravljajte nabavkom, logistikom, skladištem, transportom
  • Razvija strategiju nabavke na osnovu analize tržišta, uključujući i stalno nadgledanje dobavljača sa kojima se sarađuje i prihvatanje novih
  • Planiranje i realizacija dugoročnih dogovora posla sa postojećim i novim dobavljačima proizvoda i usluga.
  • Praćenje cena žitarica na tržištu, pregovori sa dobavljačima.
  • Planiranje, organizacija i kontrola procesa transporta, skladištenja i fakturisanja
  • Prati i kontroliše finansijske kartice dobavljača, špeditera i prevoznika sa kojima sarađuje
  • Stara se o pravilnom radu sektora nabavke i nabavci sredstava, materijala i usluga u količinama koje obezbeđuju kontinuiran i ekonomičan rad kompanije
  • Ispunjavanje ciljeva u smislu optimizacije troškova, produktivnosti, tačnosti i pravovremenosti
  • Nadgledanje i obučavanje zaposlenih u u celom lancu odgovornosti
  • Praćenje stanja zaliha proizvoda i ambalaže u fabrici, robe koja je u roku, optimizacija skladišnog prostora.
  • Rešavanje eventualnih problema i/ili pritužbi
  • Izrada dnevnih, mesečnih i godišnjih izveštaja
  • Praćenje i priprema raspisanih tendera
  • Paćenje i pridržavajte zakona i propisa



Ukoliko smatrate da ispunjavate uslove konkursa, a pritom ste ambiciozni i imate želju za usavršavanjem, pozivamo Vas da se prijavite najkasnije do 30.09.2019. godine na mail: Ова адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели i potencijalno priključite timu kreativnih ljudi sa kojima možete podeliti svoje ideje i entuzijazam, radeći i razvijajući se kroz svakodnevne poslovne aktivnosti, ali i učestvujući u velikim i zahtevnim projektima koji su pred nama.

 

Logistic and Supply Chain Manager

Conditions:

 

  • Higher / university degree
  • At least 5 years of work experience in the same or similar positions - proven successful procurement and logistics management
  • Respect for deadlines and detail in work
  • Ability to work independently and manage multiple concurrent activities / projects
  • Excellent analytical skills, problem solving and organizational skills
  • Teamwork orientation
  • Ability to lead and manage employees
  • Negotiation and presentation skills
  • Computer skills, excellent knowledge of MS Windows and MS Office programs
  • Proactive, precise and systematic
  • Knowledge of English and desirable knowledge of French

 

Job description:

 

  • Strategic planning and manage procurement, logistics, warehouse, transportation
  • Developing a sourcing strategy based on market analysis, including constant monitoring of cooperating suppliers and acceptance of new ones
  • Planning and implementing long-term business arrangements with existing and new suppliers of products and services.
  • Market monitoring of cereal prices, negotiations with suppliers.
  • Planning, organizing, and controlling transportation, storage, and billing processes
  • Monitors and controls the financial cards of the suppliers, freight forwarders and carriers with which it cooperates
  • Ensures the proper functioning of the procurement sector and the procurement of assets, materials and services in quantities that ensure the continued and cost-effective operation of the company
  • Meeting the goals in terms of cost optimization, productivity, accuracy and timeliness
  • Supervising and training employees throughout the chain of responsibilities
  • Monitoring the stock of products and packaging in the factory, goods in time, optimization of storage space.
  • Resolve any issues and / or complaints
  • Production of daily, monthly and annual reports
  • Monitoring and preparation of tenders
  • Observe and obey laws and regulations

 

 

 

 

Sanders stocna hrana - zaposlenje




 

Sajt www.sanders.rs koristi kolačiće (cookies) radi kvalitetnijeg funkcionisanja sajta. Nastavkom korišćenja stranica saglasni ste sa upotrebom kolačića. Za više informacija pogledajte Politiku privatnosti.

Prihvatam korišćenje kolačića.